Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України у І півріччі 2019 року
НАЗАДСтан роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до органів управління Державної прикордонної служби України
у 2019 році
У 2019 році в органах управління Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативного розв’язання порушених у них питань.
Авторам звернень за результатами розгляду в установлені законом терміни надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі у керівництва Державної прикордонної служби України, – усні. У деяких випадках відповіді на звернення надавалися після їх більш докладного вивчення та вирішення з подальшим доведенням результатів розгляду до відома заявників.
В органи управління Державної прикордонної служби України у 2019 році надійшло 29065 звернень громадян, що на 5,2% більше порівняно з 2018 роком (у 2018 році – 27634), з них:
до Адміністрації Державної прикордонної служби України – 19583 (у 2018 році – 20162) – зменшення на 2,9%;
до регіональних управлінь, органів охорони державного кордону та забезпечення Державної прикордонної служби України – 5614 (у 2018 році – 4217) – збільшення на 33,1%;
до підрозділів центрального підпорядкування – 3868 (у 2018 році – 3255) – збільшення на 18,8%.
Вид звернень громадян:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Всього надійшло звернень |
20162 |
19583 |
7472 |
9482 |
Заяви (клопотання) |
20094 (99,7%) |
19529 (99,7%) |
6895 (92,3%) |
8767 (92,5%) |
Скарги |
68 (0,3%) |
54 (0,3%) |
577 (7,7%) |
715 (7,5%) |
Характер звернень:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Усні (подані на особистому прийомі) |
235 |
204 |
595 |
562 |
Надіслані поштою |
19927 |
19379 |
6877 |
8920 |
Повторні звернення |
134 |
88 |
201 |
137 |
Колективні звернення |
52 |
34 |
33 |
30 |
Анонімні звернення |
42 |
23 |
176 |
352 |
Звернення, що не належать до повноважень суб’єктів звернень |
251 |
160 |
1305 |
1674 |
Звернення громадян розглянуто:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Особисто керівником |
601 (3,0%) |
633 (3,2%) |
4974 (66,6%) |
6653 (70,2%) |
Заступниками керівника |
7174 (35,6%) |
3891 (19,9%) |
988 (13,2%) |
1187 (12,5%) |
Начальниками управлінь (відділів) |
12387 (61,4%) |
15059 (76,9%) |
1510 (20,2) |
1642 (17,3) |
Звернення надійшли від:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Громадяни України |
14539 (77,7%) |
16101 (82,2%) |
7005 (93,8%) |
8823 (93,0%) |
Іноземні громадяни та особи без громадянства |
4166 (22,3%) |
3482 (17,8%) |
467 (6,2%) |
659 (7,0%) |
Категорії заявників (з загальної кількості звернень):
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Герої України, Радянського Союзу, Соціалістичної Праці |
0 |
0 |
0 |
0 |
учасники та інваліди Великої Вітчизняної війни |
4 |
0 |
0 |
6 |
учасник бойових дій на території інших країн за часів СРСР |
29 |
50 (0,3%) |
19 |
36 (0,4%) |
учасник бойових дій, який брав безпосередню участь в АТО |
24 |
94 (0,5%) |
463 (6,2%) |
766 (8,1%) |
ветеран військової служби ДПСУ |
169 (0,8%) |
77 (0,4%) |
94 (1,3%) |
163 (1,7%) |
пенсіонер з числа військовослужбовців ДПСУ |
362 (1,8%) |
809 (4,1%) |
163 (2,2%) |
195 (2,1%) |
Військовослужбовець запасу ПВ/ДПСУ |
0 |
41 |
685 (9,2%) |
1050 (11,1%) |
ветеран праці ДПСУ |
3 |
1 |
18 |
4 |
пенсіонер ДПСУ |
0 |
0 |
80 (1,1%) |
127 (1,3%) |
державний службовець ДПСУ |
1 |
1 |
5 |
11 |
працівник бюджетної сфери ДПСУ |
4 |
2 |
26 (0,3%) |
62 (0,7%) |
член сім’ї військовослужбовця ДПСУ |
30 |
26 |
239 (3,2%) |
239 (2,5%) |
член сім’ї учасника бойових дій, який брав безпосередню участь в АТО |
6 |
8 |
53 (0,7%) |
88 (0,9%) |
військовослужбовці ДПСУ, з них: |
24 |
34 |
566 (7,6%) |
550 (5,7%) |
Офіцерський склад ДПСУ |
12 |
13 |
158 (2,1%) |
153 (1,6%) |
Сержантський і старшинський склад ДПСУ |
12 |
18 |
368 (4,9%) |
364 (3,8%) |
Рядовий склад ДПСУ |
0 |
3 |
40 (0,5%) |
33 (0,3%) |
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях:
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Порядок перетинання державного кордону, непропуск через державний кордон тощо |
1302 (6,4%) |
1207 (6,1%) |
2622 (35,1%) |
2975 (31,4%) |
Фінансове забезпечення
|
335 (1,7%) |
549 (2,8%) |
744 (10,0%) |
1157 (12,2%) |
Порядок проходження служби, поновлення на службі, переведення по службі |
136 (0,7%) |
168 (0,9%) |
402 (5,4%) |
496 (5,2%) |
Виділення санаторно-курортних путівок на лікування |
225 (1,1%) |
246 (1,2%) |
38 (0,5%) |
52 (0,5%) |
Отримання житла, поновлення в черзі на його отримання |
98 (0,5%) |
148 (0,8%) |
222 (3,0%) |
229 (2,4%) |
Неправомірні дії посадових осіб |
20 (0,1%) |
14 (0,1%) |
210 (2,8%) |
298 (3,1%) |
Неправомірні дії прикордонників |
4 |
2 |
286 (3,8%) |
265 (2,8%) |
Надання інформації про перетинання кордону |
9633 (47,8%) |
8661 (44,2%) |
_____ |
_____ |
Тимчасове обмеження права виїзду за межі України |
8081 (40,1%) |
8282 (42,3%) |
_____ |
_____ |
Інші питання
|
328 (1,6%) |
285 (1,5%) |
2948 (39,4%) |
4010 (42,4%) |
Структурними підрозділами Державної прикордонної служби України за напрямами службової діяльності розглянуто звернень:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Департамент охорони державного кордону (штаб) |
1769 (8,8%) |
1467 (7,5%) |
2060 (27,6%) |
2290 (24,2%) |
Управління (відділ) кадрового менеджменту |
122 (0,6%) |
147 (0,8%) |
606 (8,1%) |
897 (9,5%) |
Управління охорони здоров’я (мед. служба) |
267 (1,3%) |
283 (1,4%) |
147 (2,0%) |
267 (2,8%) |
Управління (відділ) тилового забезпечення |
91 (0,5 %) |
117 (0,6 %) |
591 (7,9%) |
668 (7,0%) |
Управління (відділ) озброєння та інженерно-технічного забезпечення |
8 |
6 |
16 |
15 |
Фінансово-економічне (відділ) управління |
343 (1,7%) |
543 (2,8%) |
819 (11,0%) |
1460 (15,4%) |
Управління (відділ) соціально-гуманітарного забезпечення |
75 (0,4%) |
49 (0,3%) |
214 (2,9%) |
153 (1,6%) |
Управління юридичного забезпечення (юридична служба) |
20 (0,1%) |
33 (0,2%) |
127 (1,7%) |
147 (1,6%) |
Головний центр обробки спеціальної інформації |
17300 (85,8%) |
16759 (85,6%) |
____ |
____ |
Інші структурні підрозділи |
167 (0,8%) |
1797 (0,9%) |
2892 (38,6%) |
3585 (37,7%) |
На звернення громадян відповідь надано у термін:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
До 15 днів |
19232 (95,4%) |
18862 (96,3%) |
6708 (89,8%) |
8742 (92,2%) |
У місячний термін |
630 (3,1%) |
351 (1,8%) |
594 (7,9%) |
586 (6,2%) |
До 45 днів |
16 (0,1%) |
33 (0,2%) |
67 (0,9%) |
51 (0,5%) |
Перебуває у стадії розгляду |
284 (1,4%) |
337 (1,7%) |
103 (1,4%) |
103 (1,1%) |
За результатами розгляду звернень громадян:
|
Адміністрація Держприкордонслужби |
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення |
||
2018 рік |
2019 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|
Перебуває у стадії розгляду |
284 (1,4%) |
337 (1,7%) |
103 (1,4%) |
103 (1,1%) |
Надано роз’яснення |
4073 (20,2%) |
4456 (22,8%) |
2603 (34,8%) |
3173 (33,5%) |
Вирішено позитивно
|
13050 (64,7%) |
13466 (68,8%) |
2588 (34,6%) |
3378 (35,6%) |
Відмовлено у задоволенні вимог |
2385 (11,8%) |
1013 (5,2%) |
260 (3,5%) |
163 (1,7%) |
Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» |
71 (0,4%) |
123 (0,6%) |
464 (6,2%) |
666 (7,0%) |
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» |
48 (0,2%) |
28 (0,1%) |
149 (2,0%) |
325 (3,4%) |
Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі тощо |
251 (1,3%) |
160 (0,8%) |
1305 (17,5%) |
1674 (17,7%) |
У регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення Державної прикордонної служби України надійшло:
Регіональні управління, органи охорони державного кордону та забезпечення Державної прикордонної служби України |
Кількість звернень |
|
2018 рік |
2019 рік |
|
Північне регіональне управління |
570 (7,6%) |
766 (8,1%) |
Східне регіональне управління |
797 (10,7%) |
1524 (16,1%) |
Донецько-Луганське регіональне управління
|
336 (4,5%) |
400 (4,2%) |
Азово-Чорноморське регіональне управління |
290 (3,9%) |
312 (3,3%) |
Південне регіональне управління |
818 (10,9%) |
858 (9,0%) |
Західне регіональне управління |
1406 (18,8%) |
1754 (18,5%) |
Центральне регіональне управління
|
0 |
6 |
Національна академія ДПСУ ім. Б. Хмельницького |
131 (1,8%) |
139 (1,5%) |
ОКПП “Київ” |
386 (5,1%) |
339 (3,6%) |
Головний центр підготовки особового складу ДПСУ ім. генерал-майора Ігоря Момота |
104 (1,4%) |
123 (1,3%) |
Мобільний прикордонний загін
|
12 |
16 |
Головний центр зв’язку, автоматизації та захисту інформації |
23 (0,3%) |
20 (0,3%) |
Окрема комендатура охорони і забезпечення |
49 (0,7%) |
24 (0,3%) |
Центральна база зберігання та постачання
|
4 |
4 |
Головний військово-медичний клінічний центр |
31 (0,4%) |
62 (0,6%) |
Центральна військово-лікарська комісія |
97 (1,3%) |
82 (0,9%) |
Контактний центр ДПСУ
|
2418 (32,4%) |
3053 (32,2%) |
Найкраще робота зі зверненнями громадян протягом 2019 року проводилася в управлінні кадрового менеджменту Адміністрації Держприкордонслужби України, а також в управліннях Східного, Західного, та Південного регіональних управлінь, Львівському, Сумському, Харківському, Луцькому, Донецькому, Могилів-Подільському, Чернігівському, Луганському, Білгород-Дністровському та Житомирському прикордонних загонах, в ОКПП «Київ», Національній академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, Головному центрі підготовки особового складу ДПСУ ім. генерал-майора Ігоря Момота та у Головному центрі обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби України.
Головними завданнями у роботі зі зверненнями громадян у 2020 році Головою Державної прикордонної служби визначено:
конституційних прав громадян на звернення;
всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;
задоволення законних прав та інтересів громадян.